Responsive image


Adóhatósági igazolás

Feltöltve: 2016-03-31 10:49:44

Ügytípus megnevezése

Adóigazolás

Az ügy rövid leírása

Az adóhatóság hatáskörében eljárva, a nyilvántartásában szereplő adatok alapján, a kiállítás napján fennálló állapotnak megfelelő, az adózó által kért és a jogszabályban előírt adattartalommal, az adózó kérelmére az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 126.§-a, továbbá az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017.(XII.28.) Korm. rendelet 1.§ (4) bekezdése és 24.§ (1) - (2) bekezdések alapján hatósági igazolást állít ki.

Az ügyintézés kezdeményezhető

Az adózó az önkormányzati adóhatóság által rendszeresített nyomtatványon kezdeményezheti, hatósági bizonyítvány kiállítására vonatkozó igényét.

Az ügy kérelemre indul, a kérelem benyújtható papír alapon.

Kapcsolódó dokumentumok

Kérelem hatósági bizonyítvány (adóigazolás) kiadásához

Kapcsolódó jogszabályok

Az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény (Itv.)

Az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény (Art.)

Az adóigazgatási rendtartásról szóló 2017. évi CLI. törvény (Air.)

Az  adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII.28.) Korm. rendelet (Vhr.)

Az ügyintézés díja vagy illetéke

2016. január 1. napjától az adóhatósági igazolás - hatósági bizonyítvány - kiadása illetékmentes.

Ügyintézési határidő

Az igazolás kiadásának határideje 6 nap.

Ügyintézést végző szervezeti egység

Derecskei Polgármesteri Hivatal

Pénzügyi és Adóügyi Osztálya

4130 Derecske, Köztársaság út 87. A. épület 9. iroda

Telefon: +36 (54) 548-086

Fax:       +36 (54) 548-089

E-mail:   titkarsag@derecske.hu

Ügyfélfogadási idő: 

Hétfő:         8.00-12.00;  13.00-16.00

Kedd:         8.00-12.00;  13.00-16.00

Szerda:      Ügyfélfogadás nincs

Csütörtök:  8.00-12.00; 13.00-16.00

Péntek:      8.00-13.00


Ajánló









Ajánlatunk

Responsive image

Facebook