<< Vissza a hírekhez


Kezdőlap >> Hírek >> Lakossági tájékoztatás (Derecskei Közös Önkormányzati Hivatal) 2021. március 05.

Lakossági tájékoztatás (Derecskei Közös Önkormányzati Hivatal) 2021. március 05.

2021-03-05 11:41:26

Lakossági tájékoztatás (Derecskei Közös Önkormányzati Hivatal) 2021. március 05.

LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ

 

A COVID-19 koronavírus-járvány III. hullámára tekintettel az alábbiak szerint tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket:

Derecskei Közös Önkormányzati Hivatalban 

a személyes ügyfélfogadás továbbra is 

SZÜNETEL.

 

Az ügyintézésre a következő szabályok szerint kerül sor:

  • A Polgármester és Jegyző fogadóórájának megtartására továbbra is a következők szerint kerül sor:
  • Hetente keddi napokon 13.00 órától 16.00 óráig előre történő telefonos bejelentkezés alapján. A fogadóóra lebonyolítása telefonon történő visszahívás útján valósul meg.

  • Személyes ügyfélfogadás: a személyes ügyfélfogadást az alábbiak szerint továbbra is azon ügyek esetében biztosítunk, ahol az ügyfelek személyes megjelenését jogszabály írja elő: 
  • Anyakönyvi igazgatási ügyekben (születés, házassági szándék és haláleset bejelentése) a személyes megjelenést megelőzően az (54) 548-087 vagy a 20/669-7171 telefonszámokon szükséges előzetes időpontot egyeztetni, illetve tájékoztatást kérni! Egyéb anyakönyvi ügyben információ az előzőekben megadott telefonszámokon kérhető.
  • Családi jogállás rendezésével kapcsolatos ügyben tájékoztatás kérhető az (54) 410-078/124 melléken.
  • Földkifüggesztés esetén elővásárlási és előhaszonbérleti jog gyakorlása ügyében a személyes megjelenést megelőzően az (54) 410-078/123 melléken vagy a 20/669-7231 telefonszámon szükséges előzetes időpontot egyeztetni.
  • Pénztári ügyfélfogadás: a pénztárban történő ügyintézéshez időpont-foglalás nem szükséges. A pénztár személyes látogatása kizárólag keddi és csütörtöki napokon megengedett.
  • Elektronikus ügyintézés:
  • az Önkormányzati Hivatali Portál felületen (https://ohp.asp.lgov.hu), a portálon kipublikált ügyekben van lehetőség elektronikus ügyintézésre,
  • az e-Papír szolgáltatás (https://epapir.gov.hu) igénybevételével,
  • titkarsag@derecske.hu e-mail címen.
  • Az elektronikus ügyintézésről bővebb tájékoztatás elérhető a város honlapjáról (www.derecske.hu).

  • Telefonon szerdai napok kivételével: +36 (54) 410-078 központi telefonszámon vagy a www.derecske.huhonlapon az egyes szervezeti egységekhez tartozó elérhetőségeken.
  • A kérelem nyomtatványok a város honlapjáról letölthetők vagy igény esetén a nyomtatvány a Hivatal főépületének előterében papír alapon továbbra is átvehető.
  • A kérelmek, beadványok benyújthatók a Hivatal főépületének előterében elhelyezett gyűjtőládába történő elhelyezéssel.
  •  

    A SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS ESETÉN A HIVATALBAN A SZÁJAT ÉS ORROT ELTAKARÓ MASZK ÉS A KÉZFERTŐTLENÍTŐSZER HASZNÁLATA KÖTELEZŐ!

     

    A Hivatalt kizárólag egészséges személyek látogathatják! A személyes ügyfélfogadás során a 1,5 méteres távolság betartása kötelező!

     

    Türelmüket és megértésüket tisztelettel köszönjük!

     

    Derecske, 2021. március 5.

     

    Bordán Szabolcs polgármester

    Varsányiné dr. Antal Erzsébet jegyző








    Megosztás közösségi oldalakon
    Derecske applikáció
    kiadványok kép
    kiadványok kép